Szállítási és fizetési feltételek

Szállítási és fizetési feltételek

Választható szállítási módok

Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Az ország egész területére megrendelheti a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítást, futárszolgálat végzi. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre.

Személyes átvétel üzleteinkben

A megrendelt termékeket személyesen is átveheti szigetszentmiklósi telephelyünkön ügyfélfogadási időben.

Klíma installálással egybekötött szállítás

Van lehetőség arra is, hogy a terméket a klíma hatósági szabályoknak megfelelően kollegánk üzembe helyezze. Ilyenkor előre egyeztessen szállítási időpontot az ügyfélszolgálatunkon.

Visszaküldés menete

Webshopunkban leadott rendelésed átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, függetlenül attól, hogy magánszemélyként vagy cégként vásárolt nálunk. Mindenképpen tartsa meg a termék csomagolását, minden dobozban található kiegészítőt, illetve az eredeti számlát és elállási nyilatkozatot a visszaküldéshez. Amint megérkezett hozzánk a csomag, és a terméken semmilyen elállástól való kizáró okot nem találunk, a vételárat visszafordítjuk a fizetéskor használt bankkártyához tartozó számlaszámra, egyéb fizetési mód esetén visszautaljuk a számlán szereplő névhez tartozó, elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra. Visszaküldési cím: Gyurell Kft. Szigetszentmiklós Wesselényi u 1.

Választható fizetési módok

Webáruházunkban az alábbi kényelmes és biztonságos fizetési módok közül választhat:

Banki átutalás

A megrendelt termékek vételárát előre utalásos fizetési móddal is ki tudja egyenlíteni. A rendelés beérkezése után kollégáink a szükséges információkat és az előlegbekérőt a rendeléskor megadott e-mail címre fogják elküldeni. Tájékoztatunk, hogy a készleten lévő, nem kifizetett termékeket 3 munkanapig tudjuk tartani. A termékeket az utalás beérkezése után szállítjuk ki illetve veheti át üzleteink egyikében.

Utánvét

Megrendelését házhoz szállítás esetén utánvétes fizetési móddal is leadhatja. Ekkor a vételárat a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlítened a csomag átvételekor.

Szállítási és fizetési tájékoztató

A jogszabályi előírások szerint klímát nem lehet telepítési tanúsítvány nélkül értékesíteni, ami az online vásárlásra is kiterjed.

  1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, utánvételes vásárlás vagy készpénzes fizetés lehet.
  2. Futárszolgálattal, házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül.
  3. A számlát és az dokumentumokat beleértve a Telepítési tanúsítványt is kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.
  4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:

Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

Ha a megrendelt termék (ek) elérhető(ek), akkor az Ön részére proforma számlát állítunk ki, melyet mailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a proforma számla kézhezvételét követően utalja át a számlán szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a proforma számlán szereplő rendelési számot. Amint a proforma számlán megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, ügyfélszolgálatunk a Telepítési tanúsítvány hitelesítését egyezteti Önnel, majd a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról mailben vagy telefonon értesítjük.

Utánvételes fizetési mód megjelölése esetén:

Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben vagy bankkártyával fizeti meg a Szállítónak.

A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

Ha személyes átvételt választ, akkor annyi a teendő, hogy a rendelési felületen jelezze, hogy személyes átvételt kér és azt, hogy már rendelkezik tanúsítvánnyal, vagy pedig azt, hogy cégünkkel kívánja beüzemeltetni a készüléket. Így Önnek semmi dolga nincs, mert kollegánk átvételkor – a személyes találkozás alkalmával a-minden szükséges nyomtatvány a rendelkezésre fog bocsájtani.

Vásárolja meg a klímát és kérjen házhozszállítást, ha már rendelkezik kitöltött és aláírt telepítési tanúsítvánnyal, így kérjük, hogy 2 példányban (egy eredeti és egy másolat) küldje meg Ügyfélszolgálatunk címére a tanúsítványt. Amint megérkezett hozzánk, munkatársunk felveszik Önnel a kapcsolatot a házhoz szállítás ügyében. Mielőtt postázná a tanúsítványt, kérjük, ellenőrizze, hogy a tanúsítványt aláírta-e.

Ha Önnek már van hatósági képesítéssel rendelkező szerelője és már a telepítési tanúsítványt is megkapta Ügyfélszolgálatunktól, akkor nincs más teendője, mint és megrendelni a megfelelő klímát.

Amennyiben a megrendelt termék(ek) raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.

Készpénzes fizetés esetén

Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt termék vételárát átvételkor a telephelyünkön rendezheti. A vásárlás alkalmával átadjuk a Telepítési tanúsítványt három példányban, amelyet Önnek alá kell írnia és egy eredeti példányt vissza kell adnia. A megmaradó két példányt a beszerelést végző szakember is alá fogja írni és Önnek egy példányt kell megtartania. Rendkívül fontos, hogy a telepítési tanúsítványnak egyedi vonalkódot kell tartalmaznia, ennek hiányában a tanúsítvány nem érvényes!

Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről munkatársunktól tud tájékoztatást kérni.

A Szállító adatai:

Név: MPL futárszolgálat

Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: 06-1-767-8282

Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00

Szállítási információk:

Szállítási díjak: https://www.posta.hu/postai_dijak oldalról letölthetők.

Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt mailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy mailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről mailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.

A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.

Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.

Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében, melynek elérhetőségét a Kapcsolat menüpontban találja.

Szigetszentmiklós, 2017. november 1.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Close