Klíma karbantartás

Miért fontos a klíma karbantartás?

Legyen szó bármilyen klíma berendezésről akár spilt klíma, inverteres klíma, vagy MDV rendszer, fontos az élettartam megtartása és a garancia megőrzése érdekében is a rendszeres klíma karbantartás.

Mennyi időnként kell a klíma berendezést karbantartani?

A klímaberendezéseket előírásnak megfelelően, általában évi kétszeri, különösen tiszta helyiségekben minimum egyszeri alkalommal karban kell tartani.

Miért fontos a karbantartás?

1.) Egészségügyi szempontból a karbantartás legfontosabb része a gomba- és baktériummentesítés. Ami során egy speciális, erre a célra kifejlesztett tisztító, fertőtlenítőszerrel átmossák a beltéri készülék hőcserélő felületét és csepptálcáját.

Karbantartás igénylő klíma

A belső felület megtisztulásával megszűnnek a kellemetlen szagok és elmúlik az egészségkárosodás veszélye.

2.) A berendezés élettartamának megőrzése érdekében elengedhetetlen a kültéri egység tisztítása. A kondenzátor felülete akár olyan mértékben is el tud tömődni, ami már a kompresszor károsodásához, teljes leállásához és kompresszor cseréhez is vezethet. Ez a klíma berendezés javításakor felmerülő költségek közül a legköltségesebb.

3.) A rendszeres karbantartással, ellenőrzéssel idejében felfedezhetők és kijavíthatók a kisebb meghibásodások, és így elkerülhetők a nagyobb anyagi kiadással járó komolyabb javítások.

4.) A kültéri és beltéri egység hőcserélőinek rendszeres tisztítása, a hűtőkör ellenőrzése lehetővé teszi a berendezés optimális üzemét, így nem ér bennünket kellemetlen meglepetés a működési költségek emelkedése miatt.

Ahhoz hogy Ön jogosult legyen a teljes körű garancia időre, szükséges évente minimum egy alkalommal karbantartást kérnie a készülékre. Azok a helyiségek, amelyek speciális élethelyzetek színterei pl.: különösen tiszta helyiségekre vonatkozóan kifejezetten fontos a szakszerű klíma karbantartás. Amennyiben ez nem történik meg évenként a kiterjesztett garancia az adott termékre megszűnik, és csak a törvény által előírt jótállási idő, 1 év – azaz 12 hónap – vonatkozik a termékre. Tehát a rendszeres karbantartás nem csak a készülék élettartamát, hanem a garanciáját is befolyásolja, ezért érdemes minden évben legalább egyszer elvégeztetni.

A garanciát komplex, egymásra ható és egymástól függő tevékenységek befolyásolják, így a felelősségvállalás jobb, ha minél kevesebb kézben koncentrálódik.

Ha tehetjük, akkor a szakkereskedésben vásárolt berendezésünk az ott dolgozó, vagy a velük szerződésben lévő szerelő által legyen előzetesen felmérve, telepítve, beszereltetve, beüzemelve és későbbiekben karbantartva. Hiba esetén így kerülhető el leginkább a felelősség elhárítása.

Amennyiben nem szeretné naprakészen figyelni a jótállási idő múlását, Önnek annyi az összes feladata a vásárlás és az installálás után hogy regisztrál az évenként emlékeztetőnkre! A regisztráció után a megadott adatok alapján értesítőt küldünk Önnek a klíma karbantartás esedékességéről. Ha az értesítő megérkezik, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy Önnel egyeztetve találjunk egy alkalmas időpontot a készülék karbantartására.

A klíma karbantartási költsége tartalmazza:

  • Kiszállási díj (Szigetszentmiklós 20 km-es körzetén belül)
  • Munkadíj
  • Tisztító, fertőtlenítő szer
  • Befújt levegő hőmérséklet ellenőrzése
  • Légszűrő tisztítása
  • Beltéri egység tisztítása, fertőtlenítése
  • Kültéri egység kondenzátorának tisztítása
  • Berendezés rendeltetésszerű működésének ellenőrzése

Pontos és személyre szabott árkalkulációért keresse Ügyfélszolgálatunkat

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Close